شناسه خبر : 51223

اولین جزئیات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو افشا شد

اولین جزئیات گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو افشا شد

انتظار می‌رود که شیائومی سری ردمی نوت ۱۴ را پاییز ۲۰۲۴ معرفی و عرضه کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی هر ساله سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت خود را به‌روز می‌کند. پس از عرضه گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۳، جای تعجب نیست که این شرکت درحال‌حاضر روی جانشین این سری، یعنی سری ردمی نوت ۱۴ کار می‌کند. اکنون اطلاعاتی از این سری خصوصاً گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو به بیرون درز پیدا کرده است.

درحال‌حاضر، اطلاعات اندکی درباره این گوشی‌های پرچمدار در دسترس قرار گرفته است. به گزارش گیزموچاینا و به نقل از Digital Chat Station، تمرکز شیائومی در سری ردمی نوت ۱۴ احتمالاً روی قابلیت‌های دوربین و طراحی کاربرپسند خواهد بود.

این منبع ادعا می‌کند که یکی از گوشی‌های این سری دارای صفحه‌ نمایش ۱.۵K AMOLED با وضوح و نرخ تازه‌سازی بالا است. همچنین از تراشه Qualcomm SM۷۶۳۵ که از نظر تجاری با نام اسنپدراگون ۷S نسل ۳ شناخته می‌شود، قدرت خواهد گرفت.

با وجود اینکه دیجیتال چت استیشن به صراحت از این دستگاه نام نمی‌برد، اما بر اساس مشخصات، این دستگاه می‌تواند ردمی نوت ۱۴ پرو باشد که جانشین ردمی نوت ۱۳ پرو با پردازنده اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ خواهد بود. این منبع همچنین به باتری بادوام با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت یا حتی بیشتر برای این گوشی اشاره کرده است.

تاریخ عرضه احتمالی ردمی نوت ۱۴ پرو

درحالی‌که تاریخ عرضه رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما با توجه به استراتژی‌های عرضه قبلی شیائومی، ردمی نوت ۱۴ پرو به همراه مدل دیگری از این سری احتمالاً پاییز ۲۰۲۴ در چین عرضه می‌شود. عرضه این دستگاه‌ها در دیگر بازار‌های جهانی احتمالاً برای اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی خواهد شد.

مهم است به یاد داشته باشید که این موارد فقط اطلاعات غیررسمی هستند و شیائومی هیچ جزئیاتی در مورد سری Redmi Note ۱۴ تأیید نکرده است. ما باید منتظر اطلاعات رسمی یا غیررسمی بیشتری باشیم تا دید واضح‌تری از گوشی‌های هوشمند نسل بعد ردمی نوت داشته باشیم.

ارسال نظر