شناسه خبر : 43012

تصویر رنگ‌های اختصاصی و متفاوت گلکسی S۲۴ اولترا لو رفت

تصویر رنگ‌های اختصاصی و متفاوت گلکسی S۲۴ اولترا لو رفت

سامسونگ ظاهراً برای گلکسی S۲۴ اولترا رنگ‌های اختصاصی و متفاوتی را درنظر گرفته که حالا تصاویر آن‌ها فاش شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سری گلکسی S۲۴ به‌زودی رسماً رونمایی خواهد شد، اما گزارش‌ها درباره آن تمامی ندارند. در جدیدترین گزارش، یک منبع آگاه تصاویری از سه رنگ متفاوت گلکسی S۲۴ اولترا را منتشر کرده است که می‌تواند پاسخگوی سلیقه کاربرانی باشد که رنگ‌های متداول را دوست ندارند.

به گزارش SammyFans، «ایوان بلس»، منبع آگاه بازار موبایل، تصاویری را منتشر کرده است که سه رنگ اختصاصی گلکسی اس ۲۴ اولترا را نشان می‌دهد. در این تصاویر پرچمدار سامسونگ را در رنگ‌های نارنجی، سبز روشن و آبی روشن می‌بینیم.

رنگ‌های اختصاصی گلکسی S۲۴ اولترا

با توجه به این تصاویر، به‌نظر می‌رسد که فریم تیتانیومی این گوشی در مدل‌های سبز و آبی شبیه به یکدیگر و اندکی تیره‌تر هستند. به همین خاطر قلم S Pen نیز در این دو مدل با رنگی یکسان دیده می‌شود. اما در مدل نارنجی، فریم گوشی روشن‌تر و رنگ قلم نیز متفاوت است.

ساعاتی پیش تصاویر این گوشی از دنیای واقعی نیز به سطح اینترنت راه پیدا کرد. خانواده گلکسی S۲۴ قرار است ۲۷ دی‌ماه رسماً در رویدادی معرفی شود. این خانواده ظاهراً امسال تمرکز زیادی روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد داشت.

طبق شایعات، گلکسی S۲۴ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به بازار می‌آید و از همان ترکیب دوربین عقب چهارگانه با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسل قبل ندارد، اما امسال از نمایشگر تخت در آن استفاده شده است.

چندی قبل قیمت سری گلکسی اس ۲۴ برای بازار اروپا نیز فاش شده بود. با توجه به اینکه تنها ۱۱ روز تا معرفی این سری فاصله داریم، احتمالاً همچنان باید شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتر باشیم. البته همین حالا هم تقریباً بیشتر مشخصات کلیدی این خانواده لو رفته است و کسانی که قصد خرید این گوشی‌ها را دارند، می‌توانند پیشاپیش درباره خرید خود تصمیم‌گیری کنند.

 

ارسال نظر