شناسه خبر : 42552

ستایش خاص کلوپ از ستاره ژاپنی لیورپول

ستایش خاص کلوپ از ستاره ژاپنی لیورپول

سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر برنلی راضی بود و به ستایش از ستاره ژاپنی تیمش پرداخت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، لیورپول در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانست با دو گل برنلی را شکست دهد.

یورگن کلوپ از نمایش شاگردانش در این بازی راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: یک بازی شگفت‌انگیز را به نمایش گذاشتیم. یک گل در ابتدا و یک گل در انتهای بازی زدیم و این عجیب بود. به نظرم به لیورپولی که به دنبال آن هستم نزدیک شده‌ایم.

او از نمایش ستاره ژاپنی تیمش به وجد آمده است: «فان‌دایک به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما به نظرم یک بازیکن دیگر باید این جایزه را به دست می‌آورد و او کسی جز واتارو اندو نیست. چه بازی خوبی را به نمایش گذاشت. نمی‌دانم بدون او چگونه می‌شدیم.»

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما به‌خوبی از آنها استفاده نکردیم. در ۱۰ روز چهار بازی انجام داده‌ایم و این باعث می‌شود بازیکنان خسته شوند. به طور کل باید بگویم که بازی امشب همانگونه بود که انتظار داشتیم.

او درباره گل صلاح که مردود شد، گفت: تنها کسی که فوتبال بازی نکرده باشد این گل را مردود اعلام می‌کند. این دیوانگی است. نمی‌دانم که چرا داوران چنین نگاهی در زمین دارند. بله فوتبال به داوران نیاز دارد اما آنها باید تفسیر دقیقی درباره توضیحات خود در میدان بدهند.

کلوپ درباره داروین نونیز و ناکامی‌اش در گلزنی گفت: نونیز مهاجمی باورنکردنی است اما یک مهاجم نیاز به گل‌زدن دارد و وقتی گل نزند شرایط برایش سخت می‌شود.

لیورپول با بردی که در این بازی به دست آورد ۴۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال ۴۰ امتیازی در صدر قرار گرفت.

 

ارسال نظر