شناسه خبر : 41552

سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از الاتحاد در عربستان


سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از الاتحاد در عربستان

تیم‌های فوتبال سپاهان و نساجی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف حریفان عربستانی خود می‌روند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی امشب شروع می‌شود که تیم‌های سپاهان و نساجی میهمان تیم‌های الاتحاد و الهلال عربستان هستند. نمایندگان کشورمان با شرایطی متفاوت به مصاف حریفان خود می‌روند، تیم سپاهان شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد، اما تیم نساجی از گردونه این رقابت‌ها حذف شده است و دیداری تشریفاتی با الهلال دارد.  

الاتحاد عربستان- سپاهان ایران/ روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

سپاهانی‌ها در حالی به مصاف تیم الاتحاد می‌روند که  انگیزه بالایی برای این بازی دارند و آن‌ها می‌خواهند نتیجه بازی رفت را که حریف عربستانی بدون بازی و با لطف کنفدراسیون فوتبال آسیا توانست از آن خود کند را جبران کنند.  

شاگردان مورایس در هفته پنجم توانستند بازی شش امتیازی برابر تیم نیروی هوایی عراق را پیروز شوند و با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. اگر آن‌ها بتوانند سه امتیاز بازی با الاتحاد را بگیرند به‌عنوان تیم اول از گروهشان صعود می‌کنند، اما مساوی یا شکست کارشان را به اما و اگر می‌کشاند.  

هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد به‌علت محرومیت نمی‌توانند تیم سپاهان را در این بازی همراهی کنند، اما طلایی‌پوشان اصفهانی آن‌قدر بازیکنان خوبی دارند که نبود این دو بازیکن نمی‌تواند خللی بر عملکردشان وارد کند.  

در آن طرف، تیم الاتحاد عربستان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد. این تیم عربستانی بدون انجام بازی برابر تیم سپاهان توانست صاحب سه امتیاز مفت شود و در بازی برگشت هم می‌خواهد با حمایت تماشاگرانش سه امتیاز بازی خانگی را به‌دست آورد تا به‌عنوان تیم اول از گروهش صعود کند، اما با حریف قدرتمندی مواجه است.  

کریم بنزما ستاره الاتحاد به‌علت مصدومیت در این بازی حضور ندارد و  قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست، اما حمدالله دیگر بازیکن شاخص الاتحاد می‌تواند بازی کند و  سپاهانی‌ها باید مراقب این بازیکن باشند.  

سپاهان تاکنون ۲۹ مرتبه برابر نمایندگان فوتبال عربستان قرار گرفته که در ۱۱ بازی پیروز شده و امیدوار است که امشب هم این آمار را بهتر کند البته نکته منفی در بازی‌های سپاهان با نمایندگان عربستان این است که طلایی‌پوشان در هشت بازی اخیر خود مقابل تیم‌های عربستانی هفت مرتبه شکست خوردند.  

این دو تیم تاکنون هفت بار برابر یکدیگر بازی کردند که چهار برد سهم تیم الاتحاد و سه  برد سهم سپاهان بوده است.  

الهلال عربستان- نساجی ایران/ روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم  فوتبال نساجی که از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، در یک دیدار تشریفاتی به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. شاگردان مهدی رحمتی برای اعاده حیثیت فوتبال ایران برابر پرافتخارترین تیم آسیا به میدان می‌روند تا با این رقابت‌ها خداحافظی کنند.  

تیم نساجی در این بازی رشید مظاهری را به‌علت سرماخوردگی در اختیار ندارد و او همراه تیم به عربستان نرفته است. غیبت مظاهری دغدغه اصلی رحمتی در این بازی خواهد بود  چراکه حسین خطیر دروازه‌بان دوم نساجی گلر بی‌تجربه‌ای است.  

علاوه بر این، محمدرضا عباسی به‌علت مصدومیت و امیرمهدی جانملکی به‌دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم نساجی را در این بازی همراهی کنند.  

در آن طرف، تیم الهلال عربستان با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروهش قرار دارد و این تیم به مرحله بعدی صعود کرده است و با خیالی آسوده به مصاف تیم نساجی می‌رود.  

تیم الهلال عربستان می‌خواهد با حمایت هواداران خود سه امتیاز بازی خانگی برابر تیم نساجی را به‌دست آورد تا به‌عنوان تیم اول به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این تیم عربستانی بازی آسانی مقابل نماینده ایران دارد و شاید سرمربی تیم به  چند بازیکن اصلی خود استراحت بدهد تا آن‌ها برای بازی‌های بعدی آماده باشند.

 

ارسال نظر