شناسه خبر : 41542

اختصاصی چابک آنلاین؛

باشگاه های مطرح انگلیس به دنبال دریافت خسارت ۱۰۰ میلیون پوندی از بیمه گران

باشگاه های مطرح انگلیس به دنبال دریافت خسارت 100 میلیون پوندی از بیمه گران

تیم‌های لیگ برتر انگلیس در تلاش هستند تا شرکت های بیمه ای را برای دریافت خسارت سنگین کرونا به چالش بکشند.

 چابک آنلاین، ایمان گودرزی، هفت باشگاه فوتبال لیگ برتر انگلیس در مجموع نزدیک به 100 میلیون پوند علیه بیمه‌گران  ادعای خسارت کرده اند.

خسارتی که در طول همه‌گیری کووید-19 متحمل شده‌اند.

تیم‌های آرسنال، لیورپول، تاتنهام ، برایتون، استون ویلا، وستهام و کریستال پالاس به دنبال دریافت خسارت سنگینی  هستند که تحت عنوان بیمه نامه‌های خود به دلیل تأثیر کرونا بر بازی‌ها و مسابقاتی بوده که پشت درهای بسته برگزار شده است.

گفته می شودکه  بیمه‌گران قبلاً 2.5 میلیون پوند به هر باشگاه پرداخت کرده‌اند و با پرداخت مبالغ بیشتر در اختلافی جدی  هستند.

این اختلاف بر سر قرارداد بیمه وقفه در تجارت متمرکز است.

لسترسیتی فصل گذشته به چمپیونشیپ سقوط کرد.

این باشگاه  درمراحل اولیه اقدامات قانونی بر علیه بیمه‌گران  بزرگی  چون آلیانز، آویوا، CNA، لیبرتی موچال، ام‌اس آملین و زوریخ قرار دارد.

اندروگرین کی سی، نماینده باشگاه‌های فوتبالی که ادعاهای خود را از طریق تعدادی از نهادهای تجاری مطرح می‌کنند، در استدلال‌های کتبی گفته که «آنها متحمل خسارات قابل توجهی شده‌اند که ناشی از وقفه یا تداخل در کسب‌وکارشان به خاطر تصمیم‌های اتخاذ شده توسط مقامات فوتبال به دلیل همه گیری کرونا بوده است.»

او گفت این موارد در ماه می 2022  مطرح شده و مربوط به «از دست دادن درآمد» و «هزینه‌های ادامه فعالیت» و  از دست رفتن درآمد بلیت در نتیجه تعلیق مسابقات فوتبال حرفه‌ای یا انجام آن‌ها «پشت درهای بسته.» بوده است.

ازدست دادن درآمد به دنبال تصمیم دولت برای محدود کردن خرده‌فروشی‌ها و مهمان‌نوازی‌های بیرون از ورزشگاه، از دست دادن درآمد ناشی از رویدادها دراستادیوم‌ها و لغو کنسرت‌ها به خاطر ممنوعیت تجمع های عمومی  از جمله مواردی بوده که به باشگاهها  ضررهای زیادی زده است.»

نماینده بیمه‌گران، در استدلال‌های کتبی مدعی شده که ارزش کل خسارت‌ها در ارقام ارائه‌شده تاکنون 98666697 پوند بوده است.

ارسال نظر