شناسه خبر : 40711

جوکوویچ شایسته شماره یک است

جوکوویچ شایسته شماره یک است

کارلوس آلکاراز ستاره جوان تنیس جهان گفت: جوکوویچ با نتایجی که کسب کرده لایق عنوان شماره یک است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، نواک جوکوویچ با برتری در مسابقات فینال تنیس حرفه‌ای مردان (ATP) امسال را با عنوان مرد شماره یک جهان به پایان خواهد برد. این مسابقات با حضور ۸ تنیسور مطرح جهان در تورین در حال برگزاری است. 

کارلوس آلکاراز پدیده جوان تنیس جهان که پیش از این موفق به شکست جوکوویچ شده، عنوان شماره یک را به ستاره صرب تبریک گفت. 

پایان سال می‌توانست نبرد جالبی بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز برای تصاحب صدر جدول باشد اما ستاره جوان اسپانیایی در مسابقات مسترز پاریس خیلی زود حذف شد. جوکوویچ تنها یک برد در فینال ATP نیاز داشت تا مرد شماره یک را به خود اختصاص دهد که این اتفاق با برتری وی مقابل هولگر رون رخ داد.

آلکاراز در این باره گفت: جوکوویچ شایسته این عنوان است، او لایق آن است. منظورم این است که او ۳ گرنداسلم را برده و به فینال چهارم رسیده است. او ۲ یا ۳ مسابقه مستر 1000 امتیازی را هم برده است. 

وی افزود: منظورم این است که او شایستگی این را دارد که سال را به عنوان شماره یک به پایان برساند. جوکوویچ فقط در ۵ مسابقه در سال شکست خورده که این غیر قابل باور است. شنیده‌ام جوکوویچ گفته که این بهترین سال دوران حرفه‌ای او نبوده است.

پدیده تنیس جهان، خاطرنشان کرد: من برای کسب شماره یک می جنگیدم. در آخرین تورنمنت که بازی کردم این شانس را داشتم اما نتوانستم از این فرصت استفاده کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به جوکوویچ تبریک می‌گویم، او هشتمین باری است که به این عنوان می‌رسد. من برای داشتن این شانس در سال آینده خواهم جنگید.

 

ارسال نظر