شناسه خبر : 36061

اختصاصی چابک آنلاین؛

هشدار اتحادیه فوتبالیست‌های فرانسه به پی اس جی

هشدار اتحادیه فوتبالیست‌های فرانسه به پی اس جی

اتحادیه فوتبالیست‌های فرانسه به پاری سن ژرمن نسبت به آزار و اذیت اخلاقی احتمالی کیلیان امباپه پس از اینکه آینده این مهاجم در پارک دو پرنس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، هشدار داده است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، ملی پوش فرانسوی این گزینه را دارد که اقامت خود در پاریس را یک سال دیگر و تا سال 2025 تمدید کند، اما به ضرب‌الاجلی که باشگاه برای شفاف‌سازی آینده‌اش مشخص کرده توجهی نکرده تا پاریس بدون او تیمش را برای فصل آینده آماده کند.

طبق گزارش‌ها پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده که این بازیکن بر سر انتقال رایگان برای تابستان 2024 با رئال‌مادرید به توافق رسیده است. 

به همین دلیل اگر کیلیان قراردادش را تمدید نکند یا فروخته نشود به هیچ وجه جایی در تیم نخواهد داشت و کل فصل را نیمکت نشین خواهد شد. اتفاقی که قبلاً برای بازیکنانی مثل وراتی و رابیو نیز رقم خورده است.

حال اتحادیه بازیکنان فرانسه UNFP، که از حق 187 بازیکن خود در لیگ یک فرانسه دفاع می‌کند با استناد به قانون فرانسه از پی اس جی خواست که مراقب رفتارش با بازیکن باشد و مانند همه باشگاه‌های دیگر، باید از هرگونه اعمال فشار به بازیکن خود، خودداری کند.UNFP  دربیانیه‌ای اعلام کرد: «به نظر می‌رسد بهتر است که به مدیران یادآوری شود که اعمال فشار بر یک کارمند - به عنوان مثال از طریق وخامت شرایط کاری او - برای وادار کردن او به ترک یا پذیرش آنچه کارفرما می‌خواهد، آزار اخلاقی است که قانون فرانسه بشدت آن را محکوم می‌کند.

 

ارسال نظر