شناسه خبر : 34976

اختصاصی چابک آنلاین؛

بارسلونا مسی را فراموش نمی‌کند!

بارسلونا مسی را فراموش نمی‌کند!

پس از اینکه مسی به صورت رسمی اعلام کرده که قراردادش را با پاریس تمدید نمی‌کند گمانه زنی ها برای حضور دوباره لئو به بارسلونا بر سر زبان ها افتاد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، به جز بارسلونا عربستانی ها نیز با پیشنهادی نجومی خواهان به خدمت گرفتن ابرستاره آرژانتینی بودند. 

درنهایت مقصد مسی به دلیل مشکلات مالی بارسلونا و همچنین عدم علاقه خانواده او برای حضوردرعربستان به سمت ایالات متحده چرخید و او قرار است در تیم دیوید بکهام به فوتبال خود ادامه دهد. 

بارسلونا بعد از چند جلسه مذاکره با پدر این بازیکن، خیلی زود متوجه شد که نمی تواند ستاره سابق خود را به تیم برگرداند و این بازیکن قرار است که فصل آینده دور از اروپا و برای تیم اینتر میامی به میدان برود. 

با این وجود بلوگرانا مهمترین بازیکن تاریخ خود را فراموش نکرند و روز گذشته سالگرد تولد این بازیکن را تبریک گفتند.

لیونل مسی روز گذشته 36 سالگی را جشن گرفت.

باشگاه بارسلونا با انتشار یک ویدیوی احساسی، برخی از بهترین بازی ها و گل های بازیکن ملی پوش آلبی سلسته در دوران حضورش در نیوکمپ را مرور کرد.

درویدیویی که باشگاه برای ستاره خود منتشر کرد می توانید شکوه دوران 17 ساله و علاقه تیم و هواداران را به این بازیکن به خوبی لمس کنید.

دیدن تصاویر، این حس را به بیننده منتقل می کند که لیونل مسی یعنی بارسلونا! 

با این ویدیو باشگاه به خوبی یادآور شد که هنوز هم تمام خاطرات دوران حضور مسی در یاد آنها هست و خواهد بود و هیچ وقت ستاره خود را فراموش نخواهند کرد.

اما بارسلونا تنها باشگاهی نبود که به یاد مسی تولدش را تبریک گفت. 

پاری سن ژرمن، باشگاهی که او در دو فصل اخیر در آن بازی کرده نیز تولد او را تبریک گفته است. 

البته خیلی سرد و کوتاه! پاریسی ها در پیامی بسیار مختصر برای مسی نوشتند: «تولدت مبارک لئو!» 

تجدید دیدار

مسی چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد بازی در اروپا را ندارد و آینده‌ او به لیگ آمریکا پیوند خورده است. 

مسی قرار است به زودی قراردادی با اینتر میامی که مالک آن دیوید بکهام است به ثبت برساند و به قول خودش بازی‌اش را در جایی که فشار کمتری روی اوست ادامه دهد. 

با رفتن آرژانتینی به این تیم، هم بازی های سابق او نیز برای هم تیمی  شدن دوباره با مسی وسوسه شدند و در اولین انتقال سرخیو بوسکتس با اینتر میامی قرارداد امضا کرد تا فصل آینده بار دیگر خاطرات بارسلونا را در کنار هم زنده کنند. 

گفته می‌شود جوردی آلبا نیز به آنها ملحق خواهد شد.

 

ارسال نظر