شناسه خبر : 34741

اختصاصی چابک آنلاین؛

افشاگری جدید شکیرا در مورد پیکه

افشاگری جدید شکیرا در مورد پیکه

شکیرا فاش کرد که جرارد پیکه رابطه بسیار پرتنشی با پپ گواردیولا داشته و حتی در مقطعی می خواسته به منچستر یونایتد برگردد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، برنده جام جهانی همراه با اسپانیا، در مقطعی از دوران حرفه‌ای که داشت پس از 4 فصل حضور دربین شیاطین سرخ به باشگاه کودکی خود بازگشت و موفق شد در 14 سال حضورش در نیوکمپ عناوین زیادی را کسب کند. 

این بازیکن 36 ساله که یکی ازبهترین مدافعان تاریخ بارسلونا به حساب می‌آید فصل گذشته پس از انجام 10 بازی تصمیم گرفت که کفش هایش را آویزان کند. 

درخارج از زمین،حدود 5 ماه قبل از خداحافظی از فوتبال، او و شریک زندگی‌اش شکیرا خواننده کلمبیایی تصمیم گرفتند که به 11 سال زندگی مشترک خود پایان دهند و دو پسر آنها شاهد جدایی پدر و مادر خود باشند. 

این خواننده کلمبیایی این روزها در دادگاه به اتهام کلاهبرداری مالیاتی در رفت و آمد است.

همانطور که توسط ال پایس فاش شد، او در طول حضور در دادگاه فاش کرد که رابطه او و پیکه آن طور که از دور دیده می‌شد خوب نبود و این زوج اختلافات زیادی با هم داشتند. 

شکیرا درآخرین افشاگری خود در مورد همسر سابقش گفت:«در زمان حضور پپ گواردیولا(که به تازگی با منچستر سیتی سه گانه برده) در بارسلونا پیکه رابطه خوبی با سرمربی خود نداشته و تنش بین آن دو همیشه وجود داشته است. 

شکیرا اظهار داشت:«او با گواردیولا رابطه‌ای بسیار پرتنشی داشت، یعنی در حدی که یا جای من اینجاست یا تو! 

پیکه از این شرایط بسیار ناراحت بود.» 

با وجود آن اولتیماتوم، کسی که در نیوکمپ ماند پیکه بود و گواردیولا سال 2012 بارسلونا را ترک کرد. 

با این حال، شکیرا همچنین مدعی شد که پیکه حتی زمان حضور لوئیز انریکه در باشگاه در سال 2014 بار دیگر به جدایی از بارسلونا فکر می‌کرد و قصد بازگشت به منچستر یونایتد را داشت. 

شکیرا ادعا کرده که انریکه مستقیما به پیکه گفته بودکه جایی درترکیب اصلی تیمش ندارد و بیشتر بازی ها را روی نیمکت خواهد نشست، به همین دلیل بود که جرارد شروع به بررسی دیگر گزینه ها کرده بود.

یکی از آنها بازگشت به یونایتد بود، انتقالی که هرگز محقق نشد.

پیکه همیشه از دوران حضورش در منچستر به نیکی یاد کرده وگفته:«در دوران حضورم در یونایتد چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام.

رختکن مشترک با پل اسکولز، کریستیانو رونالدو، وین رونی، رود فن نیستلروی و رایان گیگز در سنین جوانی تجربه شگفت انگیزی بود. 

من آنقدر که دوست داشتم در منچستر بازی نکردم اما حضورم در آن تیم مثل دریافت مدرک کارشناسی ارشد به عنوان یک بازیکن در این تیم بود.»

 

ارسال نظر