شناسه خبر : 44584

حراج بیش از ۲۰۰ خودرو در مزایده اموال تملیکی

حراج بیش از ۲۰۰ خودرو در مزایده اموال تملیکی

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: انواع وسایل نقلیه شامل ۸۹ دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات راهسازی و ۱۲۴ دستگاه خودروی سواری در مزایده سراسری شماره ۲۷۶ سازمان اموال تملیکی به فروش می‌رود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: مزایده سراسری شماره ۲۷۶ سازمان در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار با مشارکت ۳۰ استان از امروز سه شنبه ۱۰ بهمن آغاز و کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان اموال تملیکی جزییات کالاهای عرضه شده در این مزایده را مشاهده کنند و تا سه شنبه ۱۷ بهمن با مراجعه به انبارهای سازمان در استان‌های هدف نسبت به بازدید و رویت کالاها اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان در بازه زمانی اعلامی پیشنهادات قیمتی خود را در سامانه تدارکات الکترونیک دولت درج کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در این مزایده حدود هزار و۶۰۰ میلیارد تومان کالاهای گوناگون عرضه شده است گفت: بیش از ۴۰ گروه کالایی اصلی و ۹ هزار ردیف عرضه شده که تعداد کالاها حدود ۴۵ میلیون قلم است.

غلامی باغی ادامه داد: برای مثال می توان به حدود ۵۰۰ میلیارد تومان انواع وسایل نقلیه شامل ۸۹ دستگاه خودروی سنگین و ماشین الات راهسازی و ۱۲۴ دستگاه خودروی سواری و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲۹ دستگاه دوچرخه اشاره کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن کالاهای متنوع دیگری نظیر لوازم خانگی، صوتی تصویری، اداری و الکترونیکی، لوازم اشپزخانه و مواد غذایی و همچنین طلا و جواهر و انواع ضایعات عرضه شده و برخی کالاها مانند پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به شرط صادرات و خروج از کشور عرضه شده‌اند.

ارسال نظر