شناسه خبر : 49420

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته، سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته و در سال‌جاری نیز تا این لحظه سرقت ۱۸ درصد کاهش داشته است و درحال حاضر این موضوع در جامعه و میان مردم مشهود است.

به گزارش چابک آنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اشاره به کاهش ۲۲ درصدی سرقت خودرو و کاهش ۲۰ درصدی سرقت موتورسیکلت عنوان کرد: در حوزه تماس‌هایی که با ۱۱۰ گرفته می‌شود، ۲۲ درصد کاهش رخ داده است.

وی ضمن اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر در سال گذشته بیان کرد: در سال‌جاری و فقط در فروردین‌ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۴۹ درصد افزایش داشته که این توفیق بدون شک با همراهی دستگاه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان تهران حاصل شده است.

سردار محمدیان در پایان گفت: اگر توفیقی حاصل شده بدون شک بخش اعظمی از آن مدیون سیاستگذاری و تدابیر ابلاغی توسط مدیریت و مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران است که به‌رغم تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگه‌ داشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مساعدت و همکاری صورت گرفت که از همین جهت از مجموعه قضایی تهران تشکر می‌کنم.

روزنامه ایران

 

ارسال نظر