شناسه خبر : 49214

ربودن دختر زباله گرد با ادعای سرقت

ربودن دختر زباله گرد با ادعای سرقت

زباله ‌گردهای جنوب‌شهر وقتی متوجه شدند که دختر افغانستانی گوشی تلفن همراه یکی از آنها را به سرقت برده است، تصمیم گرفتند برای انتقامگیری او را بربایند.

به گزارش چابک آنلاین ، چندی پیش فردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: درحال پیاده‌روی بودم که ناگهان چند مرد دختر جوانی را با تهدید سوار خودروی وانت‌شان کرده و متواری شدند.

به دنبال این تماس، بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربوده شدن دختر جوان پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد که متهمان با خودروی وانت درحال جمع‌آوری زباله در خیابان‌های جنوب پایتخت بودند و دختر جوانی را که ربوده‌اند نیز از یکی از زباله جمع‌کن‌ها در همان حوالی بوده است.

در ادامه تحقیقات متهمان دستگیر شدند و گروگان نیز آزاد شد. متهمان در تحقیقات به جرم آدم‌ربایی اعتراف کردند و یکی از متهمان گفت: مدت‌ها است که این دختر را می‌شناسیم، او با ما زباله جمع می‌کند. مدتی قبل او تلفن همراهم را دزدید و پا به فرار گذاشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از او انتقام بگیریم و نقشه ربودنش را طراحی کردیم.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، پرونده برای تحقیقات بیشتر و انگیزه اصلی متهمان از این آدم‌ربایی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

روزنامه ایران

 

ارسال نظر