شناسه خبر : 47234

توصیه‌های نوروزی پلیس به رانندگان و عابرین پیاده

توصیه‌های نوروزی پلیس به رانندگان و عابرین پیاده

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در روزهای پایانی سال مردم با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام می‌دهند اما عجله و شتاب عابران پیاده در کار منجر به تصادف آن‌ها می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، صبح دوشنبه در برنامه‌ای در خصوص توصیه‌های نوروزی به رانندگان و عابرین پیاده گفت: در روزهای پایانی سال معمولاً همه می‌خواهند با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام دهند تا کارهای نیمه‌کاره خود را انجام دهند ولی این موضوع با یک عجله همراه می‌شود که ممکن است باعث تصادف می‌شود.

وی بیان داشت: اگر به خیابان نگاه کنید سرعت گام برداشتن عابران هم زیاد است و توجهی به اطراف خود ندارند و توجه آن‌ها به تلفن همراه‌شان است و شاهد این موضوع بوده‌ایم که به خاطر عجله و شتاب عابران پیاده در هنگام عبور از تقاطع و عدم توجه به چراغ عابر با شکستگی دست و پای آن‌ها رو به رو هستیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان نیز در این ایام تغییر مسیر می‌دهند و می‌خواهند زودتر به مقصد برسند.

سرهنگ جوانبخت افزود: خواهشی که داریم این است که رانندگان با آرامش بیشتری رانندگی نمایند و سال خوب و خوشی را برای خود و دیگران و خانواده‌ها رقم بزنند.

ارسال نظر