شناسه خبر : 45564

جاده هراز و چالوس در صورت ترافیک سنگین آخر هفته یکطرفه می‌شود

جاده هراز و چالوس در صورت ترافیک سنگین آخر هفته یکطرفه می‌شود

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با انتشار محدودیت ترافیکی آخرین هفته بهمن ماه اعلام کرد که در صورت ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و چالوس، این دو جاده مواصلاتی یکطرفه خواهند شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، طبق جدول محدودیت‌های ترافیکی، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین علاوه بر تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، در صورت پر حجم بودن تردد و اعلام مامورین در محل، امروز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز)به مقصد چالوس یکطرفه خواهد بود.

همچنین در صورت تداوم ترافیک روز جمعه نیز ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می شود. این انسداد از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) بصورت کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می شود.

برای مدیریت ترافیک از ساعت ۲۳ روز جمعه طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می گردد. گفتنی است تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

در ادامه تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

علاوه بر این صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

ارسال نظر