شناسه خبر : 42716

دستگیری شرور مسلح در اقدام به موقع پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران از اقدام هوشمندانه و به موقع ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و دستگیری شرور مسلح به همراه یک قبضه سلاح کمری با ۷ تیر جنگی خبر داد.

به گزار ش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی قاسم پور گفت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره درگیری و اعمال قدرت نمایی و شرارت فرد مسلح در محدوده محله "نازی آباد "تهران، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۰ پلیس پیشگیری به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با حضور به موقع و موثر خود در صحنه، عامل اصلی درگیری و نزاع مسلحانه را در اقدامی هوشمندانه شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی خودروی متهم را پس از اجرای طرح مهار متوقف و متهم را دستگیر کردند.

او افزود: در بررسی‌های بیشتر از خودروی متهم یک قبضه سلاح گرم کلت کمری به همراه ۷ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد و همچنین در بررسی اولیه مشخص شد، فرد متخلف دارای سوابق متعدد کیفری بوده که برای بررسی‌های تخصصی به کلانتری محل انتقال یافت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

 

ارسال نظر