شناسه خبر : 41344

کشف لباس‌های قاچاق در بازار تهران

کشف لباس‌های قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سنیم، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان هرندی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی قاچاق در ساختمانی مسکونی در آدرس  خیابان هرندی خیابان معروفخانی تخلیه و دپو شده است که این کالاها توسط خودروهای شوتی به این محل آورده و سپس توسط وانت‌بارها به بازار منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند و دریافتند که در این محل کاملا مسکونی بوده و به هیچ عنوان در سامانه انبارها ثبت نشده است و کالاها هم فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند. 

افشاری با بیان اینکه کالاها شامل  تعداد 13587 ثوب انواع برند البسه تولید کشور چین بودند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال اعلام کردند.

 

ارسال نظر