شناسه خبر : 40885

کشف ۲۵ کیلوگرم حشیش از مخفیگاه زن مواد فروش

کشف ۲۵ کیلوگرم حشیش از مخفیگاه زن مواد فروش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زن مواد فروشی که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهم سابقه‌دار ۲۵ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص دستگیری سوداگران مرگ، از طریق گزارشات مردمی دریافتند زن جوانی مبادرت به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در جنوب تهران با شیوه و شگرد‌های خاص می‌کند.

این مقام پلیسی ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتب فشرده مشخص شد متهم در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه نازی آباد تهران اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشاند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این متهم سابقه دار ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری زن مواد فروش ۲۵ کیلو حشیش کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

 

ارسال نظر