شناسه خبر : 40688

تصادف دو دستگاه خودرو سنگین در بزرگراه شهید هاشمی نژاد

تصادف دو دستگاه خودرو سنگین در بزرگراه شهید هاشمی نژاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تانکر حمل مایعات نفتی با یک دستگاه خودرو مکانیزه شستشوی معابر، ۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۷:۰۶ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد (جاده بهشت زهرا) به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش نشانان در محل مشاهده می‌کنند، یک دستگاه تانکر حمل مایعات نفتی به علت نامشخصی از مسیر منحرف شده و به یک دستگاه خودرو مکانیزه شستشوی معابر که درحال شستشوی گاردریل‌ها بود، به قسمت عقب خودرو مکانیزه برخورد کرده و منجر به واژگونی این خودرو می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تانکر حمل مایعات نفتی که خالی از مایعات هم بوده است، موجب مسدود شدن بزرگراه شده و اتاق تانکر هم دچار آتش سوزی می‌شود.

ملکی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان، هر دو راننده از داخل خودرو‌های خودشان خارج شده بودند، افزود: آتش نشانان این دو نفر را که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در محل شاهد نشت گازوئیل دو خودرو بودیم، گفت: آتش نشانان عملیات اطفا و ایمن سازی را در محل انجام دادند و با دو جرثقیل، تانکر که مسیر را مسدود کرده بود، جابجا شد.

ارسال نظر