شناسه خبر : 40147

کشف بیش از ۱۸۰۰۰ قلم ظروف آشپزخانه قاچاق

کشف بیش از ۱۸۰۰۰ قلم ظروف آشپزخانه قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم ظروف آشپزخانه قاچاق خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل بلوریجات قاچاق در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از جنوب ایران به سمت تهران در حرکت است که در خیابان جنوب به شمال خیابان فدائیان اسلام کوچه کاظم‌زاده رؤیت شد و مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که راننده این کامیون اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها کرده و با یک فقره بارنامه جعلی اقدام به حمل مقادیری کالا کرده است، این در حالی است که پس از بازدید مشخص شد این بارخارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی است.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌های کشف شده ۱۸۰۴۸ قلم ظروف آشپزخانه شامل لیوان ماگ فلزی، آسیاب دستی، لیوان تاشو فلزی، ملاقه فلزی و پیش‌دستی سرامیکی ساخت چین بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

 

ارسال نظر