شناسه خبر : 39334

وقوع ۸ مورد حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

وقوع ۸ مورد حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هشت مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، علیرضا باغبان، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به هشت مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی داشته است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد انحراف خودرو از جاده، سه مورد تصادف خودروها با یکدیگر و دو مورد واژگونی خودروها بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند، افزود: متأسفانه طی تصادف زنجیره‌ای کامیونت و پراید با تریلی کیلومتر ۱۲۷ محور سبزوار_میامی دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته اخیر تصادف پراید با پژو ۲۰۶ نیز با چهار مصدوم بیشترین تعداد مجروحان حادثه را تشکیل داده است، ابراز داشت: این حادثه کیلومتر ۵۱ محور شهمیرزاد_فولاد محله به وقوع پیوست که مجروحان و مصدومان توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باغبان بابیان اینکه واژگونی خودروها در محور آرادان_سرخه و بالعکس اتفاق افتاده است، تصریح کرد: واژگونی کامیون بنز تک در کیلومتر ۳۳ محور سرخه به آرادان یک مصدوم و واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۶۵ محور آرادان به سرخه سه مصدوم برجای گذاشته است.

وی تعداد مجروحان حوادث رانندگی را ۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین حجم امداد رسانی حوادث جاده‌ای مربوط به غرب استان سمنان بوده است.

 

ارسال نظر