شناسه خبر : 38995

قاتل چمدانی در چنگال پلیس

قاتل چمدانی در چنگال پلیس

قاتل بی‌رحمی که جسد مثله شده همسرش را با چمدان همراه خود از جنوب کشور به تهران آورده بود از سوی پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ابتدای مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در تهران و وصول این خبر به اداره آگاهی تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند که ابتدای مهر امسال فردی با حمل یک ساک بزرگ مشکی رنگ و با مراجعه به درب جنوبی ستاد فراجا اظهار داشته که همسرش را به قتل رسانده و جسدش داخل چمدان است. در بررسی چمدان و تایید صحت اظهارات وی، متهم را دستگیر و مراتب سریعا به سلسله مراتب ارسال شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی چمدان جسد مثله شده فجیح زن حدودا ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند. پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان در بازجویی‌های اولیه متوجه شدند؛ قاتل به همراه همسرش در یکی از شهرهای جنوبی سکونت داشته‌اند و در تاریخ مذکور متوجه روابط نامشروع همسرش با یک مرد تبعه کشور عراق می‌شود.

پس از مواجهه با همسرش با او درگیر شده و وی را ابتدا خفه می‌کند و پس از آن جسدش را به صورت مثله شده به تهران می‌آورد و به تصور اینکه جسد را به تهران می‌برد و همانجا مجازات می‌شود بوسیله گوشی در اینترنت مقر انتظامی مهم را جستجو و اولین آدرس مقر انتظامی ستاد فراجا را مشاهده و پس ازمراجعه به آن محل به اقدام خود اعتراف شده است.

به گفته سردار علی ولی پور گودرزی، متهم با توجه به قتل عمدی، با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان معرفی شد.

ارسال نظر