شناسه خبر : 38677

شرور مسلح متواری در آمل دستگیر شد

شرور مسلح متواری در آمل دستگیر شد

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری یک شرور مسلح که با تیراندازی و درگیری باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، در این شهرستان خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی داداش تبار گفت: به‌دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش منطقه با تیراندازی و درگیری، باعث سلب آسایش شهروندان شده است، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمل پس از هماهنگی های قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند این شرور متواری را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به دادسرا انتقال دهند.

وی با بیان اینکه این فرد تحت تعقیب دستگاه قضایی، انتظامی و زندانی فراری بوده است، اظهار داشت: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم دستگیر شده به زندان اعزام شد.

فرمانده انتظامی آمل خاطرنشان کرد: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

ستگیری اراذل و اوباش در بهشهر

همچنین جانشین فرمانده انتظامی بهشهر از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش متواری که بارها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبرداد.

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی گفت: به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان، ماموران پلیس اطلاعات با کار اطلاعاتی یک نفر از اراذل و اوباش که سابقه جرائم متعدد در فضای حقیقی و مجازی داشت و تحت تعقیب قضائی نیز بوده را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم متواری که از اراذل و اوباش سابقه دار بود، با اقدامات اطلاعاتی و رصد پلیسی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ ابراهیمی با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر