شناسه خبر : 38424

دستگیری سارقان از اماکن خصوصی

دستگیری سارقان از اماکن خصوصی

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد قرار گرفت و ماموران با حضور در محل سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهمان در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و اموال موجود در پارکینگ و انبار‌های ساختمان را سرقت می‌کنند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری متهمان را به همراه اموال سرقتی مشاهده و دستور ایست دادند که متهمان به محض دیدن گشت پلیس، اموال مسروقه را رها کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به همراه اموال مسروقه که سارقان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ صادقی پور در خاتمه اظهار کرد: با انتقال متهمان به کلانتری، متهمان به ۱۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

 

ارسال نظر