شناسه خبر : 38311

تصادف در جاده طبس ۳ کشته برجای گذاشت

تصادف در جاده طبس ۳ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: روز گذشته بر اثر برخورد یک سواری آریزو با یک کامیون در کیلومتر ۵ محور سه راه راهداران- بیرجند _شهرستان طبس ۳ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا رضایی، امروز دوشنبه ۲۷ شهریور اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۰۴ دقیقه روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۵ محور سه راه راهداران- بیرجند و شهرستان طبس، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری آریزو با یک کامیون که بر خلاف جهت هم در حال حرکت بودند به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد که بر اثر این حادثه، ۳ نفر از سرنشینان خودروی آریزو در دم جان خود را از دست می‌دهند و راننده و یک نفر از سرنشینان این خودرو مجروح که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 
 
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی از طرف راننده کامیون به علت انحراف به چپ تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی را رعایت کرده و همچنین سرنشینان نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام کنند.

ارسال نظر