شناسه خبر : 37915

حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا با دعای خیر زائران اربعین به خیر گذشت

حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا با دعای خیر زائران اربعین به خیر گذشت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا در مناطق کوهستانی دالاهو، گفت: این حادثه در نهایت با عنایت خداوند متعال، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دعای خیر زائران اربعین به خیر گذشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» چهارشنبه شب با حضور در منزل سردار "مهدی حاجیان" فرمانده انتظامی استان از وی عیادت و برای سلامتی کامل وی و دیگر همراهانش در حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا دعا کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه پلیس به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم است، گفت: در همین ماموریت اربعین که هنوز هم ادامه دارد همه دیدند که پلیس مخلصانه و بدون هیچ ادعایی شبانه روز در میدان خدمات رسانی به زائران حضور داشت.

سردار رادان تصریح کرد: در این ماموریت همه همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی با اعتقاد قلبی در راه خدمت به زائران تلاش کردند و زمینه ای فراهم کردند که زوار با کمترین دغدغه و مشکل به این سفر معنوی اعزام و یکی از شیرین ترین سفرهای عمر خود را تجربه کنند.

عالیترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: حادثه ای هم که برای بالگرد فراجا حامل سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و همراهان وی در ارتفاعات شهرستان دالاهو افتاد در همین راستا بود چرا که وی در حال بازدید هوایی از محل های تردد زوار بود که این اتفاق پیش آمد.

وی تصریح کرد: سردار حاجیان یکی از بهترین و کارآزموده ترین فرماندهان فراجاست که همواره دلسوزانه پای کار بوده و در همین ماموریت اربعین نیز ثابت شد وی چگونه دلسوزانه پای کار است تا زائران اربعین دچار مشکل نشوند.

سردار رادان در پایان با قدردانی از زحمات و جانفشانی های سردار حاجیان، همراهان وی و همه کارکنان انتظامی کرمانشاه به ویژه در ایام ماموریت اربعین برای مصدومان حادثه فرود اضطراری بالگرد فراجا از درگاه خداوند متعال آرزوی شفا و بهبودی کامل کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه از یکی از خلبانان بالگرد نیز عیادت و تجلیل کرد.

 در روزهای اخیر یکی از بالگردهای هوا فراجا در ماموریت خدمات رسانی به زائران اربعین در یکی از مناطق کرمانشاه فرود اضطراری داشت.

این بالگرد در دهستان بیوه نیج روستای ده کهنه از توابع شهرستان دالاهو استان کرمانشاه سقوط کرده است.

شهرستان دالاهو با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

این شهرستان دارای کوه های مرتفع و منطقه ای کوهستانی و دارای آب و هوای معتدل است.

ارسال نظر