شناسه خبر : 37348

۹ کیلوگرم مواد روانگردان خطرناک در تهران کشف شد

۹ کیلوگرم مواد روانگردان خطرناک در تهران کشف شد

سرهنگ باباپور از دستگیری یک نفر از توزیع کنندگان مواد روانگردان جدید در شمال و شمال غرب پایتخت در محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از توفیق این پلیس در دستگیری یک نفر از توزیع کنندگان مواد روانگردان شمال و شمال غرب پایتخت در محله سعادت آباد خبر داد و اعلام کرد: از مخفیگاه این تبهکار ۹ کیلوگرم انواع مواد روانگردان جدید و بسیار مهلک و خطرناک کشف شد. 

وی گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک فروشنده مواد مخدر در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

باباپور افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه‌ متهم مشخص شد نامبرده با خودروی سواری و موتورسیکلت اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد روانگردان می‌کند و ضمن اجاره یک باب منزل اقدام به قاچاق مواد می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان کرد: با جمع آوری اطلاعات به دست آمده، ماموران ضمن به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفی‌گاه این قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور اظهار کرد: ماموران پلیس در عملیاتی دقیق و منسجم با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهم وارد شدند و ضمن دستگیری وی در بازرسی از محل موفق به کشف ۹ کیلو گرم انواع مواد روانگردان جدید بسیار مهلک و خطرناک شدند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

ارسال نظر