شناسه خبر : 36663

۲ تصادف ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد

2 تصادف 12 نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده‌های این استان ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، حکمت‌اله ‌هاشمی اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۵ برخورد ۲ خودروی سواری با موتورسیکلت توسط اورژانس به ندادی امداد اطلاع داده شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه رانندگی در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان - قزوین ابتدای جاده مرشون رخ داد.

هاشمی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند. در این سانحه رانندگی هفت نفر مصدوم توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.

این مسئول به تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۵۳ لاین جنوبی آزادراه زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: در این سانحه نیز خودروهای ۲۰۷، پیکان وانت و ۲۰۶ بر اثر برخورد با یکدیگر پنج نفر مصدوم شدند.

هاشمی گفت: ۲ تیم عملیاتی ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی یادآوری کرد: این تصادف ساعت ۱۵:۳۶ به ندای امداد گزارش شد و پایان عملیات امدادرسانی نیز در ساعت ۱۶:۲۹ پایان یافت. تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام اقدامات اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

هاشمی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

ارسال نظر