شناسه خبر : 36231

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش مسلح در اراک

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش مسلح در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از پایان قدرت نمایی یک اراذل و اوباش مسلح در شهر اراک خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ « احمدرضا چگینی» روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و قدرت نمایی با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه‌دار، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این فرد از اراذل و اوباش سابقه‌دار و شناخته شده است که با قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد، عربده کشی، اقدام به زورگیری، تهدید، ایجاد رعب و وحشت و زخمی کردن یکی از شهروندان اراکی کرده بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام عامل اصلی این درگیری‌ها را که در مخفیگاهش پنهان شده بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ چگینی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم شرور موفق به کشف سه قبضه سلاح کمری، چهار تیغه خشاب، ۵۴ فشنگ و مقادیری مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینک، برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی قاطع است، عنوان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

 

ارسال نظر