شناسه خبر : 36144

ثبت ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو

ثبت ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده مسعودیه خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت محتویات و قطعات خودرو در محدوده محله "مسعودیه" پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۷ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های که قفل آن از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو و صندوق آن را به سرقت می‌بردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: مأموران کلانتری مسعودیه با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در یکم تیر ماه امسال هویت و مخفیگاه متهمان را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی شد.

وی بیان کرد: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده این محله مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان در حالی که در حال پیاده کردن وسایل از خودرو ۴۰۵ بودند دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان ۳۶ و ۴۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده‌های "مسعودیه و جنوب تهران" اعتراف کردند و همچنین در بازرسی از محل ۴ حلقه رینگ و لاستیک، رادیاتور خودرو و ... کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری ۱۴۰ باغ فیض متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.

 

ارسال نظر