نوسازی شناور‌ها و ساماندهی سفر‌های دریایی؛ اولویت سازمان بنادر در سال ۱۴۰۱

نوسازی شناور‌ها و ساماندهی سفر‌های دریایی؛ اولویت سازمان بنادر در سال ۱۴۰۱

عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، نوسازی شناور‌ها و ساماندهی سفر‌های دریایی را از اولویت‌های این سازمان در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان در دستورکار این سازمان قرار دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی‌نازی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی در کیش گفت: شرکت‌های مختلفی در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی، فعالیت می‌کنند و باید به گونه‌ای عمل کرد که حمایت و پشتیبانی مناسب از شرکت‌های مذکور در دستورکار قرار گیرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان بنادر، حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه دریایی است، عنوان کرد: سازمان بنادر در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شده است، حرکت می‌کند.

علی‌نازی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه حمایت‌های مادی و معنوی از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور سرآمد است، گفت: سازمان بنادر در حوزه‌های دانشگاهی و علمی، گام به گام با دانشگاه ها، حرکت کرده و موفقیت‌های بسیاری به دست آمده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه این سازمان در حوزه نوسازی ناوگان به صورت مدون برنامه ریزی کرده است، افزود: سیاست و رویکرد سازمان بنادر و دریانوری در سال ۱۴۰۱، نوسازی و ساماندهی سفر‌های دریایی ایمن و راحت است و دستیابی به این هدف، جزو اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود و سازمان بنادرهم تسهیلات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر