شناسه خبر : 40685

کمک‌ ۸۷۳ میلیارد ریالی ایرانی‌ها به مردم غزه

کمک‌ ۸۷۳ میلیارد ریالی ایرانی‌ها به مردم غزه

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین در پایان پنجمین هفته از پویش «بشردوستی» به بیش از ۸۷۳ میلیارد ریال رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، وحید سلیمی روز سه‌شنبه اظهار داشت: پویش «بشردوستی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهر آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

سلیمی تصریح کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهر تا روز یکشنبه ۲۱ آبان، افزون بر ۸۷۳ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی به کمک ۲۶ میلیارد ریالی مردم نوع دوست ایران به زلزله‌زدگان ولایت هرات افغانستان در قالب پویش آفتاب مهربانی خبر داد و مجموع کمک های نقدی ایرانیان به غزه و افغانستان را در ۳۵ روز اخیر افزون بر ۸۹۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در نوار غزه همچنان ادامه دارد و تعداد شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۱۲۴۰ نفر رسیده است و ۴۶۳۰ نفر از این تعداد را کودکان و ۳۱۳۰ نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر