شناسه خبر : 30996

رشد ۲۸ درصدی پول قبض گاز آمریکایی‌ها

رشد 28 درصدی پول قبض گاز آمریکایی‌ها

بانک‌های چوب، هیزم را بین افراد نیازمند توزیع می‌کنند زیرا میانگین قبض گاز آمریکا در زمستان امسال ۲۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس،‌ تورم ممکن است در ایالات متحده کاهش یابد و از 7.1 درصد در ماه دسامبر (آذر) به 6.5 درصد در ژانویه (دی) کاهش یابد، اما هزینۀ گرم نگه‌داشتن خانه در زمستان امسال همچنان در حال افزایش است.

بر اساس برآوردهای ادارۀ اطلاعات انرژی، میانگین قبض گاز در زمستان امسال نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش یافت، در برخی نقاط در سراسر کشور، مردم برای کاهش هزینه‌ها به منبع شگفت انگیز گرما یعنی چوب باز می‌گردند.

در مناطقی که چوب به طور گسترده‌تری در دسترس است و برای گرمایش استفاده می‌شود مانند بخش‌های جنگلی نیوانگلند، بانک‌های چوبی به عنوان راهی حیاتی برای گرم ماندن در زمستان در حال ظهور هستند. اگر در زمستان چوب نداشته باشید، لوله‌ها و خود مردم یخ می‌زنند.

تقریباً نیمی از خانه‌های ایالات متحده به گاز طبیعی به عنوان منبع اصلی گرمایش متکی هستند، پس از آن 41 درصد از برق، 5 درصد از پروپان و 4 درصد از نفت برای گرمایش و در سراسر کشور، تنها 1.3 درصد از چوب برای گرمایش استفاده می‌کنند، اما این رقم در مناطق روستایی به 22 درصد می‌رسد.

بانک های چوبی مانند بانک‌های مواد غذایی عمل می‌کنند و هیزم را به افراد نیازمند می‌دهند. تا به امروز، بیش از 100 بانک هیزم در سراسر آمریکا وجود دارد و بسیاری از موسسات خیریه و گروه‌های اجتماعی نیز بدون اینکه خود را بانک چوب بخوانند، چوب می‌دهند.

خدمات جنگلی ایالات متحده بیش از 712,000 دلار برای طرح های توسعه بانک هیزم در اکتبر 2022 (آبان 1401) با بودجۀ ناشی از قانون زیرساخت‌های دو حزبی اختصاص داد.

 

ارسال نظر