شناسه خبر : 22715

مرز میلک و ماهیرود با افغانستان فعال است

مرز میلک و ماهیرود با افغانستان فعال است

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه صف کامیون‌های مرز دوغارون به پارکینگ شهری هدایت شد، گفت: دو گمرک میلک و ماهیرود بین ایران و افغانستان فعال است و هیچ مشکلی در تردد از این گمرکات و پایانه‌های مرزی وجود ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، روح‌الله لطیفی، درباره آخرین وضعیت پایانه‌های مرزی و گمرک ایران و افغانستان اظهار داشت: در حال حاضر گمرک دوغارون به طور موقت تعطیل است و  پس از بروز مشکلات  مرزی در مرز دوغارون_ اسلام قلعه، بر اساس مصوبه کمیته هماهنگی مرز دوغارون استان خراسان رضوی فعلا محموله‌ای از این گمرک پذیرش نمی‌شود. 

وی ادامه داد: دو گمرک میلک و ماهیرود بین ایران و افغانستان فعال است و هیچ مشکلی در تردد از این گمرکات و پایانه‌های مرزی وجود ندارد.

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه در حال حاضر در سمت ایران با صف کامیونی در گمرک دوغارون مواجه نیستیم، گفت: کامیون‌های حامد مواد فاسد شدنی و مواد خطرناک به سمت توقف‌گاه‌های شهری و پارکینگ‌‌ها هدایت شده‌اند. 

لطیفی درباره زمان بازگشایی گمرک دوغارون افزود: تعیین تاریخ مشخص برای بازگشایی مجدد گمرک دغارون خارج از حیطه مسئولیت‌ها و وظایف گمرک است و در این مورد باید مرزبانی ایران و افغانستان به توافق برسند.

ارسال نظر