شناسه خبر : 33852

اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی قطع خواهد شد؟

اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی قطع خواهد شد؟

وزیر کشور اعلام کرد: پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز برگزاری امتحانات نهایی رد شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، «احمد وحیدی»، وزیر کشور، در نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور درخصوص پیشنهادهای مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روزهای برگزاری آزمون‌ها اظهار داشت: موضوعی درباره قطعی اینترنت نداشتیم پیش‌بینی‌های دیگری انجام شده که با در نظر گرفتن آنها، امنیت امتحانات و ایمنی آنها از منظر حفظ سوالات برابر قوانینی که در وزارت آموزش وپروش اندیشیده شده است، برگزار خواهد شد.

پیش تر رئیس مرکز ارزش یابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفته بود با وزارت ارتباطات در حال رایزنی هستیم تا در جریان برگزاری امتحانات نهایی به مدت 10 تا 11 روز اینترنت بین الملل قطع شود.

در پی این اتفاقات،  وزارت ارتباطات تاکیدکرد همانگونه که سال قبل هم اعلام شد، این وزارت‌خانه برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.

همچنین سرپرست وزارت آموزش و پرورش قطع اینترنت در 11 روز برگزاری امتحان نهایی را تکذیب کرده و گفته بود: در روزهای امتحان نهایی، اینترنت پایدار و پرسرعت برای حوزه‌های امتحانی و محدود سازی اینترنت بین‌الملل در دست بررسی است، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

ارسال نظر