شناسه خبر : 36265

مجوز کارگزاری بیمه «از‌کی» تعلیق شد

مجوز کارگزاری بیمه «از‌کی» تعلیق شد

معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: با حکم کمیته عفاف و حجاب بیمه مرکزی، مجوز کارگزاری بیمه «از‌کی» تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.

‌به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، علی استاد هاشمی، با اشاره به تعلیق مجوز کارگزاری بیمه «از‌کی»، اظهار داشت: طبق حکم کمیته عفاف و حجاب بیمه مرکزی مجوز فعالیت شرکت کارگزاری «از‌کی» تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

وی افزود: در عین حال کسانی که از طریق این کارگزاری بیمه‌نامه‌هایی از شرکت‌های بیمه‌ای خریداری کرده‌اند، بیمه‌نامه‌های آنها به قوت خود باقی است و مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌شود، اما مجوز این شرکت به عنوان کارگزار و واسط بین بیمه‌گزاران و شرکت‌های بیمه‌گر فعلا تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

معاون نظارت بیمه مرکزی دلیل این تعلیق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کشف حجاب تعدادی از کارکنان کارگزاری «از‌کی» عنوان کرد و گفت: دیروز در جلسه کمیته کشف حجاب در بیمه مرکزی مقرر شد با رای کمیته انضباطی حکم این کارگزاری تعلیق شود تا مرجع قضایی در مورد آن حکم دهد.

استادهاشمی در مورد اینکه آیا پرونده شرکت کارگزاری متخلف به مراجع قضایی ارسال شده است؟ اظهار داشت: به زودی این پرونده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مراجع قضایی ارسال می‌کنیم تا در مورد آن حکمی صادر شود و تا زمانی که موانع رفع نشود، حکم تعلیق فعالیت به قوت خود باقی می‌ماند.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند برای خرید بیمه‌نامه از شرکت‌های بیمه‌ای و یا کارگزاری‌های مجوزدار دیگر مراجعه کنند و کارگزاری «از‌کی» فقط یک پلتفرمی بود که مردم می‌توانست از طریق آن بیمه‌نامه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از شرکت‌های بیمه‌ای خریداری کنند و کسانی که تاکنون از این پلتفرم خریداری کرده‌اند، مشکلی در بیمه‌نامه‌هایشان ایجاد نمی‌شود.

ارسال نظر