شناسه خبر : 7011

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خبر داد؛

جزییات آخرین پرداختی‌های مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

جزییات آخرین پرداختی‌های مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در خصوص پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد گفت: اواخر هفته گذشته توانستیم با تخصیص اعتباری بخشی از بدهی‌های خود را به مراکز دانشگاهی و داروخانه‌ها پرداخت کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، طاهر موهبتی در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت در جمع خبرنگاران در خصوص بدهی این سازمان به بخش های دانشگاهی و خصوصی گفت: امسال علیرغم محدودیت هایی که در حوزه اعتباری وجود دارد تمام تلاش ما این است که پرداختی های ما نظم داشته باشد.

وی گفت: در اواخر هفته گذشته اعتباری به ما تخصیص داده شد و توانستیم ۷۰ درصد مطالبات اردیبهشت مراکز دانشگاهی را پرداخت کنیم. همچنین ۳۰ درصد مطالبات باقی مانده فروردین این مراکز نیز تسویه شد. در مجموع صددرصد بدهی فروردین و ۷۰ درصد بدهی اردیبهشت خود را به دانشگاه ها پرداخت کردیم.

موهبتی با اشاره به اینکه مطالبات خرداد ماه داروخانه ها نیز پرداخت شده است، گفت: سعی کردیم به این بخش توجه ویژه ای داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه در سال ۹۷ کماکان به مراکز طرف قرارداد بدهی داریم، گفت: در حال حاضر ۲.۵ ماه از سال ۹۷ داروخانه ها از ما طلب دارند و همچنین به بخش دولتی نیز ۳.۵ ماه از سال گذشته بدهکاریم.

به گفته موهبتی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سعی می کنیم در ۱۰ روز آینده طلب مابقی ارائه دهندگان خدمت را پرداخت کنیم.

وی اظهار داشت: ۵۰ درصد بدهی مراکز فیزیوتراپی، تصویربرداری، پزشکان خصوصی و بخش پاراکلینیک طی ده روز آینده پرداخت خواهد شد.

موهبتی با اشاره به اینکه در بخش پزشک خانواده و نظام ارجاع بیمه شدگان روستایی نیز مطالبات اردیبهشت ماه آنها پرداخت و به زودی مطالبات خرداد آنها پرداخت خواهد شد.

وی گفت: هدف ما این است که پرداخت ها کیفی شود و در این صورت رضایت مردم جلب خواهد شد و امیدواریم همزمان با پرداخت به موقع و منظم اصلاح رفتار را نیز داشته باشیم.

ارسال نظر