شناسه خبر : 35165

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به اقتصاد نوین رسید

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به اقتصاد نوین رسید

در اولین روز هفته معاملات بورس و فرابورس تهران، شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بازار سرمایه بودیم.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر دربورس به نماد بانک تجارت با کاهش ۳.۵۱ درصد اختصاص یافت و کمترین افت به نماد بانک پارسیان با کاهش ۰.۳۱ درصد رسید.

بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر درفرابورس به نماد بانک قرض الحسنه رسالت با کاهش ۲.۵۹ درصد اختصاص یافت و کمترین افت به نماد موسسه اعتباری ملل با کاهش ۰.۳۸ درصد رسید.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر دربورس به نماد بانک اقتصاد نوین با افزایش ۲.۴۸ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به نماد بانک خاورمیانه با افزایش ۰.۵۴ درصد رسید.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر درفرابورس به نماد بانک گردشگری با افزایش ۱.۹۸ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد قیمت سهام بانکی به نماد بانک ایران زمین با افزایش ۰.۸۳ درصد رسید.

حجم خریدو فروش پست بانک ایران در روز جاری برابر بود.

در روز جاری از میان ۱۷ بانک و موسسه اعتباری فعال در بورس و فرابورس تهران،نماد ۶ بانک و موسسه اعتباری سبزپوش و نماد ۱۰ بانک و موسسه اعتباری قرمز پوش شد.

 

ارسال نظر