شناسه خبر : 30292

جزئیات عرضه ۵ هزار دستگاه دنا در بورس کالا اعلام شد

جزئیات عرضه ۵ هزار دستگاه دنا در بورس کالا اعلام شد

پنج هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو روز (یکشنبه ۲۵ دی) در بورس کالا عرضه می شود که قیمت پایه این خودرو ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا در اطلاعیه عرضه دنا پلاس دستی آمده است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید هم‌زمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

گفتنی است خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل چهار میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، نمایند.

در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

همچنین امکان انتخاب رنگ و مشخصه‌های سفارشی وجود دارد.

ارسال نظر