شناسه خبر : 45069

روز کم نوسان تالار شیشه‌ای

روز کم نوسان تالار شیشه‌ای

معاملات بازار سهام در چهارمین روز هفته جاری در حالی با نوسان کم به پایان رسید که شاخص کل بورس در پایان داد و ستدهای امروز با هزار و ۲۱۶ واحد کاهش به ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۵۵ واحد رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز سه‌شنبه ۱۷بهمن، شاخص‌های بورس با نوسان مواجه شدند و به طور میانگین با (۰۱. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.

کاهش شاخص‌ بورس

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با افت روبرو شدند به طوری که شاخص کل با (۱۲۱۶) واحد کاهش معادل (۰.۰۶) درصد به ۲ میلیون ۹۷ هزار و ۲۵۵ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با (۲۵۴) واحد افت معادل (۰.۰۶) درصد به ۴۳۷ هزار و۸۶۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۷۷واحد رشد معادل ۰.۰۹ درصد به ۷۳۸ هزار و ۷۶۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۸۲واحد رشد معادل ۰.۰۹ درصد به ۴۱۷ هزار و ۱۸۲واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۰۹۷) واحد کاهش معادل (۰۸.۰) درصد به ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۷۷۲واحد، شاخص بازار اول با (۲۵۰۳) واحد افت معادل (۱۶.۰) درصد به یک میلیون و ۵۸۴ هزار ۱۱۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۲۷۰ واحد رشد معادل ۰.۰۶درصد به ۴ میلیون و ۷۳هزار و ۷۲۸ واحد رسید.

تاثیر بر شاخص

از سویی دیگر، امروز نمادهای «فملی با (۵۱۸)، میدکو با (۲۳۰)، فولاد با (۲۳۰)»واحد بیشترین تاثیر منفی ونمادهای «کنور با ۳۸۴، تاپیکو با ۲۳۳، ذوب با ۲۰۷ و اخابر با ۱۹۰» واحد بیشترین تاثیر مثبت را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات

این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «داتام، فولاد، وآذر، شستا، ثفارس، ثشاهد و ثبهساز» بودند و در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۲۸۵ هزار ۶۳۹نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۵ هزار و ۵۴ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۳۲۱۶» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۴۳۶» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۲۹۳۴» میلیارد تومان بود.

کاهش شاخص آیفکس

گفتنی است، در پایان معاملات امروز، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش (۴۷) واحدی به ۲۵ هزار و ۴۳۰ واحد رسید و نمادهای «بپاس با (۴۶)، هرمز با (۱۰) و خاور با (۷)» واحد بیشترین تاثیر منفی ونمادهای «آریا با ۱۹، کزغال با ۷، بگیلان با ۴ و ثپردیس با ۴» واحد بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار داشتند.

روز کم نوسان تالار شیشه‌ای

ارسال نظر