شناسه خبر : 41358

گوشت گوسفندی‌ در قصابی‌ها ۴۷۰ هزار تومان‌

گوشت گوسفندی‌ در قصابی‌ها 470 هزار تومان‌

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی در بازار ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان در هر کیلو نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است، گفت: هر کیلو گوشت شقه گوسفندی امروز حدود ۴۷۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از  فارس، از یکی دو روز پیش خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه‌ قیمت گوشت قرمز بیش از اندازه گران شده است.

در این خبرها، ‌تصویری خاص از یک نوع گوشت قرمز بسته‌بندیِ ‌‌تیکه شده بدون استخوان و دارای بسته‌بندی، بکار گرفته و قیمت آن هم نزدیک 800 تا 9‌00 هزار تومان درج شده است.

در این‌باره موضوع را از علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی پیگیری کردیم، ملکی با اشاره به ‌افزایش حدود 15 تا 20 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم شقه گوسفندی در بازار و قصابی‌ها 470 هزار تومان‌ به فروش می‌رود.

وی ادامه داد: مغازه‌داران هر کیلوگرم گوشت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 425 تا 435 هزار تومان خریداری می‌کنند و با 10 درصد سود به مردم می‌فروشند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز گفت: به دلیل خشکسالی‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشت، دام‌های مولد روانه کشتارگاه‌ها شدند و اکنون به صورت کاهش تولید، اثر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازار نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با رد خبر افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز، گفت: عده‌ای از اقشار جامعه احتمالا تقاضای گوشت‌های خاص ‌دارند که راسته، پاک‌کرده‌ و بسته‌بندی شده باشد و طبیعی است که قیمت این مدل گوشت، با گوشتی که اغلب مردم از بازار و قصابی‌ها خریداری می کنند، متفاوت خواهد بود.

 

ارسال نظر