شناسه خبر : 39098

رشد اقتصادی درتولید کنندگان لوازم بهداشتی ساختمان مشهود است

رشد اقتصادی درتولید کنندگان لوازم بهداشتی ساختمان مشهود  است

نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان وفروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان بیان کرد که سلایق شخصی برخی از فعالان صنفی، باعث عدم هم افزایی و ارتباط بین زنجیره های مختلف صنعت ساختمان شده است.

چابک آنلاین، معصومه دهقان، "علی معدن کن" در گفت و گو با چابک آنلاین،اعلام کرد: برخی معتقدند که درحال حاضر بخش صنعت ساختمان در رکود به سر می برد اما این رکود نسبی است چراکه عدم اشتغال برخی از فعالان صنعت ساختمان مشمول رکود نبوده و رشد اقتصادی در بخش تولید کنندگان و فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان کاملا مشهود  است.

به گفته وی، در حال حاضربانظر به جهش اقتصادی، بیشترین فعالیت ها مختص نوسازی و بازسازی ساختمان می شود.

معدن کن، با اشاره به اینکه اغلب تولیدات داخلی محصولات ساختمان، نسبت به سنوات گذشته دچار تنوع و پیشرفت شده است، اظهار کرد: به گمان برخی افراد، محصولات ساختمانی تولید شده توسط تولید کنندگان ایرانی از کیفیت مناسبی برخورد نیستند اما امروزه به جد کیفیت محصولات ساختمانی داخلی با محصولات خارجی در حال رقابت است. 

معدن کن  ادامه داد: برخی از تولیدات محصولات داخلی مانند شیرآلات ساختمانی از ایران به سراسر جهان صادر می شود.

نائب ریس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان تصریح کرد که شرکت های دانش بنیان با فعالان صنعت ساختمان رابطه مستقیم و موثری دارد، بنابراین  هرچه بیشتر به شرکت های دانش بنیان اهمیت داده شود، تکنولوژی وکیفیت تولید محصولات ساختمانی داخلی افزایش پیدا کرده و همچنین هزینه های خرید و فروش محصولات نیز کمتر می شود.

 معدن کن، بیان کرد: در اغلب موارد ،بین کیفیت مصالح ساختمانی با خواسته های نظام مهندسی هماهنگی وجود دارد اما به دلیل نظرات شخصی هر فرد، ممکن است نظارت ها متفاوت باشد.

به گفته وی، در حال حاضر 2700 عضو در لیست اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان قرار دارند.

 

ارسال نظر