شناسه خبر : 37449

تفاوت کف دستمزد ۲۵ هزار دلاری مردان و زنان در آمریکا

تفاوت کف دستمزد ۲۵ هزار دلاری مردان و زنان در آمریکا

در آمریکا مردان انتظار دارند دستمزد بیشتری از زنان دریافت کنند؛ به طوری که میانگین کف دستمزد آن‌ها تقریباً ۲۵ هزار دلار بیشتر از زنان است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، در کل، کارگران به دنبال دریافت حقوق بیشتر هستند و مردان به طور خاص انتظار دارند در مقایسه با زنان دستمزد بالاتری دریافت کنند.

جدیدترین نظرسنجی صورت‌گرفته از سوی شعبه نیویورک فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) نشان می‌دهد که کف دستمزدها در تابستان امسال به بالاترین رقم یعنی تقریباً ۷۹ هزار دلار رسیده است.

انتظار برای دریافت دستمزدهای بیشتر هر سال به طور پیوسته در حال افزایش است؛ زیرا کارمندان در سال ۲۰۲۲ میلادی انتظار داشتند ۷۲ هزار و ۹۰۰ دلار و سال قبل از آن انتظار داشتند ۶۹ هزار دلار دریافت کنند.

در حالی که همه انتظار افزایش دستمزد خود را دارند، مردان انتظار افزایش دستمزد بیشتری دارند. میانگین کف دستمزد آن‌ها تقریباً ۲۵ هزار دلار بیشتر از زنان است.

بسیاری از افراد، به ویژه جوانان، برای تأمین مسکن و زندگی راحت به دنبال دریافت دستمزدهای بالاتر هستند بخصوص که مشخصه مقطع زمانی کنونی، بدهی بالای دانشجویان و تورم است،

زنان احتمالاً انتظار دارند دستمزد کمتری دریافت کنند؛ زیرا در طول تاریخ به آن‌ها دستمزد کمتری پرداخت شده است. حتی در سال گذشته، دستمزد زنان به ازای هر دلار درآمد مردان، ۸۲ سنت بود و این شکاف دستمزد برای زنان سیاه‌پوست، زنان لاتین و زنان بومی آمریکا شدیدتر می‌شود.

ارسال نظر