شناسه خبر : 36546

تخفیف ۷۵ درصدی پست برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی

تخفیف ۷۵ درصدی پست برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی

مدیرعامل شرکت ملی پست با درخواست از مردم برای پیگیری هرچه سریع‌تر دریافت گذرنامه‌های اربعین، گفت امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، محمود لیائی- مدیرعامل شرکت ملی پست- اظهار کرد: با توجه به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم توصیه‌مان به همه هموطنان این است که اگر نیاز به تمدید یا تقاضای صدور گذرنامه دارند، هرچه سریع‌تر اقدام و این کار را به ایام منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: هر چه به ایام اربعین نزدیک می‌شویم فشار کاری توزیع گذرنامه زیاد می‌شود و نمی‌توانیم زمان بندی به موقعی را که در ایام غیرشلوغ داشتیم اعمال کنیم.

وی گفت: در ایام عادی گذرنامه‌ها را دو تا سه روزه توزیع می‌کنیم، اما در زمان فشار کاری ممکن است این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می‌کنیم هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه هایشان اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پست بیان کرد: امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شد که ما هم در شرکت پست تصمیم گرفتیم ۷۵ درصد تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان تخفیف داده شود.

طبق اعلام شرکت ملی پست، لیائی ادامه داد: سال گذشته موزعین ما تا ساعات پایانی روز هم اقدام به توزیع گذرنامه می‌کردند و حتی ما از تعدادی از کارمندان مان که در این موضوع وظیفه‌ای نداشتند درخواست کردیم و عاشقانه به کمک آمدند تا گذرنامه‌ها در حداقل زمان ممکن به دست صاحبانش برسد.

ارسال نظر