شناسه خبر : 36296

فروش سه ماهه پوما به ۲.۱۲ میلیارد یورو رسید

فروش سه ماهه پوما به ۲.۱۲ میلیارد یورو رسید

شرکت پوما گزارش داد که به لطف درآمدهای قوی‌تر آسیا و اروپا، فروش برند آلمانی پوشاک ورزشی پوما در سه ماهه دوم ۱۱ درصد رشد کرد و اندکی بیشتر از انتظارات بازار بود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، بخش پوشاک ورزشی با کاهش تقاضا در آمریکای شمالی و بهبودی کندتر از حد انتظار در چین مقابله می‌کند که نایک، آدیداس و پوما با رقابت فزاینده‌ای با برندهای محلی مواجه هستند.

سهام پوما در هفته گذشته افزایش یافت زیرا این شرکت اعلام کرد که در مسیر دستیابی به اهداف سال ۲۰۲۳ قرار دارد و ممکن است اگر اوضاع در سه ماهه سوم به خوبی پیش برود، سودها را افزایش دهد.  با این حال، مدیریت در مورد شرایط بازارو بهبودی نامطمئن در چین و احساسات ضعیف مصرف‌کننده در ایالات متحده، هشدار ارائه کرد.

فروش پوما در قاره آمریکا نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته و پس از کاهش ۰.۸ درصدی در سه ماهه اول ۴.۴ درصد کاهش داشته است.

پوما در سطح جهانی اعلام کرد که به هدف خود برای عادی‌سازی سطح موجودی تا اواسط سال، با موجودی ۲.۱۴۶ میلیارد یورو، کمتر از سه ماهه اول دست یافته است.

آرن فروندت، مدیرعامل شرکت پوما اظهار کرد که پوما با شروع کاهش هزینه‌های مواد خام، قیمت برخی محصولات را کاهش می‌دهد اما اضافه کرد که او نمی‌تواند در مورد کاهش قیمت بیشتر در قیمت پوشاک اظهار نظر کند.

فروش پوما در این سه ماهه به ۲.۱۲ میلیارد یورو (۲.۳۴ میلیارد دلار) رسید که در مقایسه با ۲ میلیارد سال گذشته و بالاتر از ۲.۰۵ میلیارد مورد انتظار تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی بود.

بر اساس گزارش رویترز، فروش سه ماهه دوم پوما در منطقه آسیا و اقیانوسیه قوی بود و ۲۴.۴ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش داشت اما نسبت به سه ماهه اول که رشد ۲۷.۴ درصدی داشت، اندکی کاهش داشت.

 

ارسال نظر