شناسه خبر : 36234

هشدار اتحادیه تزیینات داخلی ساختمان به واحد‌های صنفی فاقد مجوز!

هشدار اتحادیه تزیینات داخلی ساختمان به واحد‌های صنفی فاقد مجوز!

رئیس اتحادیه تزیینات داخلی ساختمان گفت: تمامی واحد‌های صنفی فاقد مجوز، برای اخذ پروانه کسب باید اقدام کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیدا میلانی گفت: متاسفانه از ابتدای سال تاکنون تقاضا در تمام رسته‌های این صنف حدود ۹۰درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. مخصوصا فروش کالایی مثل لمینت که روز به روز کاهشی می‌شود.

 او افزود: با توجه به عدم واردات لمینت، پایین بودن کیفیت و همچنین مقدارتولیدات داخلی و عدم رعایت اصول استاندارد توسط کارخانه‌هایی که به صورت کارمزدی این کالا را تولید می‌کنند، باعث شده صنعت لمینت که یکی از ارکان پوشش کف ساختمان است روند نزولی داشته باشد.

میلانی در ادامه با اشاره به اقدامات اتحادیه در راستای فعالیت قانونی واحد‌های صنفی با اخذ پروانه کسب افزود: بازرس‌های اتحادیه باید به دنبال جذب واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب باشند. بعد از گزارش بازرسان از همکارانی که بدون پروانه کسب در این صنف فعالیت دارند دعوت می‌شود تا برای اخذ پروانه کسب اقدام کنند، در غیر این صورت مطابق با قانون نظام صنفی برای آن‌ها اخطارکتبی صادر می‌گردد و تا زمان اخذ پروانه کسب، اقدامات قانونی اعمال می‌شود.

رئیس اتحادیه تزئینات ساختمان گفت: توصیه ما این است که تمامی واحد‌های صنفی فاقد مجوز، برای کسب پروانه فعالیت سریعا اقدام کنند.

 

ارسال نظر