شناسه خبر : 33084

کاهش قیمت خودرو در بازار از امروز آغاز شد‌

کاهش قیمت خودرو در بازار از امروز آغاز شد‌

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، گفت: با آغاز فرآیند عرضه خودروهای ثبت نامی در طرح یکپارچه، روند کاهش قیمت خودرو در بازار از امروز آغاز شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، سعید موتمنی، با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار، اظهار داشت: با توجه به آغاز انعقاد قرارداد خودروسازان با متقاضیان خرید خودرو در طرح یکپارچه، قیمت خودرو در بازار کاهشی شد. 

وی افزود: همانطور که پیش‌بینی می‌شد با افزایش عرضه، قیمت خودرو در بازار کاهش یابد، با توجه به انعقاد قرارداد خودروسازان با مشتریان و آغاز روند تحویل خودروها از امروز کاهش قیمت خودروها در بازار آغاز شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: بررسی قیمت خودروهای داخلی در بازار حاکی از آن است که قیمت انواع خودرو در بازار امروز نسبت به اول هفته بین 30 تا 40 میلیون تومان کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال 206 تیپ 2 که اوایل هفته  660 میلیون تومان بود امروز به 615 میلیون تومان کاهش قیمت یافته است، تیبا نیز از 430 میلیون تومان به 400 میلیون تومان رسید، همچنین قیمت پژو پارس نیز از 650 میلیون تومان به 615 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره قیمت خودروهای مونتاژی بیان داشت: قیمت این خودروها نیز روند کاهشی پیدا کرده است به ‌طوری که قیمت اغلب این خودروها فعلا بین 80 تا 90 میلیون تومان کاهش یافته است. 

ارسال نظر