شناسه خبر : 32820

نرخ جدید بلیت هواپیما تا پایان اردیبهشت تعیین تکلیف می شود

نرخ جدید بلیت هواپیما تا پایان اردیبهشت تعیین تکلیف می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ جدید بلیت هواپیما تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر یازرلو گفت: نرخ بلیت هواپیما در دو سال گذشته تغییری نکرده است و ایرلاین‌ها براساس همان نرخ مصوب دو سال گذشته اقدام به فروش می‌کنند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، چرخه تعیین نرخ بلیت هواپیما به این گونه است که شورای عالی هواپیمایی کشور  با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشور در مورد افزایش نرخ بلیت‌ها و افزایش هزینه‌های جاری به تفاهم رسیده و نرخ مصوب شده را به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کنندگان ارجاع می‌دهند و پس از تصویب این نرخ آن را به ستاد تنظیم بازار ارائه می دهند.

او می‌گوید: تا سال گذشته قیمت پیشنهادی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما ۳۰ درصد بود که در روز گذشته در جلسه‌ای که در وزارت راه وشهرسازی برگزار شد نرخ‌های به روز شده اعلام شد چرا که ایرلاین‌ها خدمات فرودگاهی خود را  براساس نرخ روز محاسبه می‌کنند.

یازرلو گفت:  احتمالا تا  پایان اردیبهشت ماه نرخ‌های جدید بلیت هواپیما تعیین تکلیف شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می‌شود چراکه در روز گذشته نرخ‌های جدید براساس تعرفه‌های جدید و قیمت‌ها روز بررسی و اعلام شد.

 

ارسال نظر