شناسه خبر : 32136

هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد

هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این موضوع که هم اکنون هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد، گفت: در حال پیگیری نوسازی ناوگان هوایی که یکی از علل نارضایتی مردم است، هستیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «مهرداد بذرپاش» در مراسم اعیاد شعبانیه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در هشتاد روز گذشته ۵۰ رویداد در زمینه‌های مختلف راه و شهرسازی برگزار شده است، اذعان کرد: سعی بر این است با همکاری شما و تلاش‌های بی‌وقفه عقب‌ماندگی‌های موجود را جبران کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این موضوع که هم اکنون هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد، بیان کرد:‌ در حال پیگیری نوسازی ناوگان هوایی که یکی از علل نارضایتی مردم است، هستیم که در سال بعد نتیجه این اقدامات امیدبخش خواهد بود.

وی گفت: همچنین نوسازی بخش ریلی و راه‌اندازی قطار سریع‌السیر نیز در دستور کار است.

بذرپاش در ادامه به بخش مسکن اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باوجود حجم زیادی از مشکلات، در حوزه مسکن پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، یادآور شد: در ۶ جبهه شامل بخش‌های مسکن روستایی، بافت فرسوده، شهرهای کوچک، شهرهای بزرگ،‌ خودمالکی و استان تهران فعالیت مسکن آغاز شده است. همچنین در این حوزه جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی مطلوبی صورت گرفته که اخبار مسرت بخشی را در سال آینده خواهید شنید.

وی همچنین در این مراسم با تأکید بر رشادت‌های ایثارگران و لزوم روایت فداکاری‌ها و شجاعت‌های وصف ناپذیر این عزیزان تصریح کرد: بهترین راویان این عرصه و مجاهدت‌های صورت گرفته خود جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا هستند. با تورق تاریخ در می‌یابیم که در دوران گذشته چنین رشادت‌هایی در جایی ثبت نشده است.

وی خطاب به خانواده‌های ایثارگران گفت: اگر شما به درستی این رشادت‌ها را روایت نکنید انحرافات و ابهامات زیادی با توجه به گسترده شدن فضای مجازی ایجاد خواهد شد.

بذرپاش در این مراسم که برادر شهید تهرانی مقدم نیز حضور داشت، بیان کرد: شهید تهرانی مقدم نمونه‌ای از فرزندان انقلاب بود که توانست فعل خواستن و توانستن را به خوبی صرف کند که یکی از مولفه‌های بازدارندگی کشور ما حاصل زحمات این شهید بزرگوار است.

ارسال نظر