شناسه خبر : 30261

اختصاصی چابک آنلاین؛

درآمد مرکز شماره گذاری کالا به ۳۷ میلیارد تومان رسید

درآمد عملیاتی مرکز شماره گذاری کالا در سال گذشته از ۳۷ میلیارد تومان عبور کرد

درآمد مرکز شماره گذاری کالا به  37 میلیارد تومان رسید

شرکت ملی مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران در راستای توسعه سیستم شماره‌گذاری و استفاده از فناوری بارکد با رعایت استانداردهای بین‌المللی سازمان GS۱ تلاش می کند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، عمده سهام شرکت ملی مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران متعلق به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی است که خود از جمله سازمان های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود. 

به تازگی وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای شفاف سازی اقتصادی، صورت های مالی ۲۰۷ شرکت مشمول جزء قانون یاد شده رامنتشر کرد.

بر این اساس، صورت‌های مالی ۵۰ شرکت دولتی، ۱۲۰ شرکت زیر مجموعه بانک‌ها، ۲۹ شرکت زیر مجموعه موسسات و نهاد‌های عمومی غیر دولتی و ۸ فدراسیون ورزشی جمعا به تعداد ۲۰۷ شرکت  به مرحله انتشار عمومی رسیده اند.

ناگفته نماند که تاکنون مجموع صورت‌های مالی انتشار یافته توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی  به ۶۰۳ شرکت دولتی و سایر شرکت‌های مشمول رسیده است.

در همین راستا صورت های مالی سال گذشته شرکت ملی مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران هم منتشر شده است.

براساس این گزارش، در آمد عملیاتی شرکت ملی مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران در سال گذشته به رقم 37 میلیارد و 741 میلیارد تومان رسیده است.

فعالیت این سازمان منجر به سوددهی  12 میلیارد و 599 میلیون تومانی در سال گذشته شده  که مقایسه آن با سال گذشته رشدی بیش از سه میلیارد و 738 میلیون تومان را نشان می دهد.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

photo_2023-01-08_12-36-25

 

ارسال نظر