شناسه خبر : 29910

بخشی از ماینرهای سازمان اموال تملیکی استرداد شد

بخشی از ماینرهای سازمان اموال تملیکی استرداد شد

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر در سازمان اموال تملیکی وجود دارد که بخش زیادی از آن‌ها با رای برائت و حکم قضایی استرداد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید عبدالمجید اجتهادی در حاشیه همایش مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بخشی از این ماینر‌ها مسترد شد، اما در برخی از استان‌ها مانع استرداد شدند.

 
وی ادامه داد: توانیر باید هر چه زودتر تعیین تکلیف این ماینر‌ها را انجام دهد و برنامه‌ریزی کند تا بدون آسیب به شبکه برق بتوان از این سرمایه‌ها استفاده کرد.
 
مدیرعامل اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از ۲۰ همت کالا در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد، گفت: بیش از ۷ همت کالا به فروش رفته است. در مجموع از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۷۰۰ درصد فروش کالا افزایش پیدا کرده است.
 
اجتهادی با اشاره به لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تاسیس این سازمان، گفت: در دولت این لایحه تصویب و به قوه قضاییه ارسال شد کار‌های خوبی در قوه قضاییه انجام گرفت، اکنون لایحه به مجلس ارسال شده که امیدواریم هر چه زودتر اعلام وصول شود.
 
مدیرعامل اموال تملیکی خاطرنشان کرد: موضوع جلوگیری از رسوب کالا هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی دولت نهایی شد و پس از تصویب در صحن دولت به مجلس ارسال خواهد شد و تعیین تکلیف کالا‌ها در گمرک، بنادر، سازمان اموال تملیکی و سایر سازمان‌ها مشخص می‌شود.
 
اجتهادی به تغییر ساختار این سازمان اشاره کرد و گفت: طبق دستور رییس جمهور، این تغییر ساختار در بخش ستادی صورت گرفت و امروز نیز در بخش اجرایی و استان‌ها این اقدام محقق شد.
 
وی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات سازمان اموال تملیکی به اداره کل ارتقا پیدا کردند.
ارسال نظر